آ
-
آزادنیا، فاطمه
مقایسه اثربخشی آموزش از طریق پاورپوینت در مقابل ارائه سخنرانی بر درک محتوا درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم شهر بابل [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 22-29]
-
آقازاده، فاطمه
مروری بر شیوه های نوین ارزشیابی در آموزش علوم تجربی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 46-64]
ا
-
ابراهیم زاده، میترا
بررسی تأثیر آموزش پیشسازماندهندههای دانش ریاضی بر پیشرفت تحصیلی درس فیزیک دانشآموزان دورۀ دوم متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]
-
ابراهیمی دباغ، محمد
مروری بر تأثیرات یادگیری خرد بر سطح یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-8]
-
ابراهیمی دباغ، محمد
بررسی اثر آموزش کلاس معکوس بر نگرش و مهارت یادگیری خود راهبر دانشآموزان در درس فیزیک [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
-
ابراهیمی قوام، صغری
آموزش مفاهیم شیمیِ محلول با استفاده از قیاسگری: مرور مستندات بینالمللی. [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 10-19]
-
احمدآبادی، زهرا
روش تدریس حل مسئله در فرآیند باددهی – یادگیری مبحث پیوندیونی درس علوم تجربی دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 1-10]
-
اربابی فر، فاطمه
تدریس درس فیزیک جدید به دانشجویان با رویکرد مبتنی بر استفاده از ماهیت علم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 27-34]
-
اصغری، فاطمه
شباهتها و تفاوتهای نظریههای یادگیری رفتارگرایی، شناختگرایی و برساختگرایی از دیدگاه شانک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-50]
-
اصغری، فاطمه
مزایا و چالشهای آموزش مجازی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-61]
-
اغنیایی، فاطمه
اثربخشی آموزش بهشیوه معکوس بر یادگیری و یادداری علوم تجربی دانشآموزان دختر دوره ابتدایی ناحیه دو یزد [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 11-23]
-
افشاری، مجید
رویکرد چرخه یادگیری در آموزش علوم [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 12-20]
-
انصاری راد، پرویز
تربیت معلم و دلایل ایجاد رشته آموزش علوم تجربی (بایدها و ضرورت ها) [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 47-55]
ب
-
بازوبندی، محمد حسن
بررسی تاُثیر روش تدریس کاوشگری بر میزان خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دخترپایه ی هشتم متوسطه ی اول شهر موسیان در سال تحصیلی 99-98 [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 20-37]
-
بازوبندی، محمد حسن
تحلیل محتوای بخش زمین شناسی کتاب های علوم تجربی متوسطه اول بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 67-84]
-
باقری یزدی، حسن
بررسی تحلیلی ضریب تعامل و میزان پویایی متغیرهای متن، تصاویر و پرسشها در کتاب علوم سال سوم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 41-52]
-
براریان طبری، سپیده
مقایسه اثربخشی آموزش از طریق پاورپوینت در مقابل ارائه سخنرانی بر درک محتوا درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم شهر بابل [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 22-29]
-
براهوئی مقدم، احمد
تحلیل محتوای بخش علوم زمین کتب علوم تجربی دوره دوم ابتدایی بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 53-66]
-
براهوئی مقدم، نورمحمد
آزمایشگاه علوم تجربی در مدارس دوره های اول و دوم متوسطه (شناسایی چالشهای موجود و ارائه راهکارها) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 1-12]
-
براهوئی مقدم، نورمحمد
کنکاشی بر مولفه های سلامت و محیط زیست در محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره اول ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 13-21]
-
براهوئی مقدم، نورمحمد
تحلیل محتوای بخش علوم زمین کتب علوم تجربی دوره دوم ابتدایی بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 53-66]
-
بشیری، فریبا
تربیت معلم و دلایل ایجاد رشته آموزش علوم تجربی (بایدها و ضرورت ها) [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 47-55]
پ
-
پارسائیان، سمیرا
بررسی تحلیلی ضریب تعامل و میزان پویایی متغیرهای متن، تصاویر و پرسشها در کتاب علوم سال سوم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 41-52]
-
پاک مهر، حمیده
شیوه های آموزش علوم تجربی برای کودکان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 38-46]
-
پرهیزی، مهدیه
بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 62-77]
-
پنق، عبد الحکیم
بررسی تحلیلی ضریب تعامل و میزان پویایی متغیرهای متن، تصاویر و پرسشها در کتاب علوم سال سوم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 41-52]
ج
-
جانقربان، ریحانه
بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 62-77]
-
جعفری شعار، امیر حسین
تحلیل محتوای بخش زمین شناسی کتاب های علوم تجربی متوسطه اول بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 67-84]
چ
-
چندول، رضا
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی چهارم ابتدایی (1402-1401) براساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 32-40]
-
چیت ساز، مهدی
کنکاشی بر مولفه های سلامت و محیط زیست در محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره اول ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 13-21]
ح
-
حسینی صدر، صمد
مطالعه علل و زمینه بی انگیزگی تحصیلی دانشجومعلمان علوم پایه با رویکرد کیفی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 28-45]
-
حسینی صدر، صمد
بررسی میزان توجه به کاربرد آنالوژی در آموزش شیمی در کتابهای درسی شیمی دوره دوم دبیرستان [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 85-96]
-
حکیمیان، مژگان
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی شانون [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 21-37]
-
حمیدی زاده، کتایون
تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ی متوسطه اول از منظر مولفه های اصلاح الگوی مصرف و تولید [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 41-50]
خ
-
خاتمی، الهام
بررسی تاُثیر روش تدریس کاوشگری بر میزان خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دخترپایه ی هشتم متوسطه ی اول شهر موسیان در سال تحصیلی 99-98 [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 20-37]
-
خادمی، سیامک
شباهتها و تفاوتهای نظریههای یادگیری رفتارگرایی، شناختگرایی و برساختگرایی از دیدگاه شانک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-50]
-
خاکشور، حجت
بررسی اثر آموزش کلاس معکوس بر نگرش و مهارت یادگیری خود راهبر دانشآموزان در درس فیزیک [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
-
خان فراشه، مهناز
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی شانون [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 21-37]
-
خسروی، زهره
تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ی متوسطه اول از منظر مولفه های اصلاح الگوی مصرف و تولید [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 41-50]
-
خوشدل، فاطمه
بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 62-77]
د
-
دادخواه، زهرا
مروری بر بهکارگیری روش یادگیری مولد در آموزش فیزیک، مزایا و معایب [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 9-14]
-
دالوند، رضا
تحلیل محتوای بخش زمین شناسی کتاب های علوم تجربی متوسطه اول بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 67-84]
-
دامغانیان، زکیه
وارسی محتوی برنامهریزی درسی قصد شده آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان با برنامه درسی اجرا شده و شناسایی محتوای برنامه درسی مغفول [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 37-59]
-
دشتی خویدکی، مطهره
مروری بر بهکارگیری روش یادگیری مولد در آموزش فیزیک، مزایا و معایب [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 9-14]
-
دهقان منشادی، منصور
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی شانون [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 21-37]
-
دهقان منشادی، منصور
آموزش مفاهیم علوم با استفاده از روش قصه گویی و بررسی اثربخشی آن بر رضایتمندی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهر یزد. [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 30-40]
ذ
-
ذوالفقاری، پروانه
بررسی تأثیر آموزش پیشسازماندهندههای دانش ریاضی بر پیشرفت تحصیلی درس فیزیک دانشآموزان دورۀ دوم متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]
ر
-
رحیمی مزرعه شیخ، ایمان
مقایسه محتوای کتابهای درسی زیستشناسی نظام جدید(بعد ازسال1396) با نظام قدیم(قبل از سال 1395) با استفاده از روش تحلیل محتوای ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 47-61]
-
رشید مایوان، زهرا
بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 62-77]
-
رشیدی، پردیس
بررسی جریان های ششگانه رویکرد STSE در کتاب علوم سال پنجم مقطع ابتدایی و میزان انطباق آنها با اهداف برنامه درسی ملی زیر نظام سند تحول آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 89-105]
ز
-
زارع صفت، صادق
وارسی محتوی برنامهریزی درسی قصد شده آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان با برنامه درسی اجرا شده و شناسایی محتوای برنامه درسی مغفول [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 37-59]
-
زیاری، فاطمه
وارسی محتوی برنامهریزی درسی قصد شده آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان با برنامه درسی اجرا شده و شناسایی محتوای برنامه درسی مغفول [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 37-59]
س
-
سعیدی، علی
بررسی اثر آموزش کلاس معکوس بر نگرش و مهارت یادگیری خود راهبر دانشآموزان در درس فیزیک [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
-
سلمانی محمد آبادی، بهاره
یادگیری جذاب و اثربخش علوم تجربی برای شاگردان دوره ابتدایی با استفاده از رویکرد پروژه محور (PBL) [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 60-84]
-
سلیمان پور، زینب
یادگیری جذاب و اثربخش علوم تجربی برای شاگردان دوره ابتدایی با استفاده از رویکرد پروژه محور (PBL) [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 60-84]
-
سلیمانی، اعظم
مزایا و چالشهای آموزش مجازی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-61]
-
سیدکلان، سیدمحمد
بهبود طراحی فعالیتهای یاددهی- یادگیری درس علوم دوره ابتدایی در راستای تحقق شایستگی دانش آموزان با رویکرد برنامه درسی میان رشتهای [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 1-18]
ش
-
شفیعی، مرضیه
اثربخشی آموزش بهشیوه معکوس بر یادگیری و یادداری علوم تجربی دانشآموزان دختر دوره ابتدایی ناحیه دو یزد [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 11-23]
ص
-
صابری، فاطمه
وارسی محتوی برنامهریزی درسی قصد شده آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان با برنامه درسی اجرا شده و شناسایی محتوای برنامه درسی مغفول [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 37-59]
-
صادقلو، اسما
بررسی ویژگیهای روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 66-83]
-
صالحی سلامی، فرزانه
مقایسه محتوای کتابهای درسی زیستشناسی نظام جدید(بعد ازسال1396) با نظام قدیم(قبل از سال 1395) با استفاده از روش تحلیل محتوای ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 47-61]
-
صباغان، مریم
آموزش مفاهیم شیمیِ محلول با استفاده از قیاسگری: مرور مستندات بینالمللی. [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 10-19]
ظ
-
ظفر حیدرپور، مهدی
مروری بر تأثیرات یادگیری خرد بر سطح یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-8]
ع
-
عروجی، زهره
تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه یازدهم رشته ریاضی- فیزیک بر اساس رویکرد ماهیت علم [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 24-36]
-
عزیزی، معصومه
شیوه های آموزش علوم تجربی برای کودکان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 38-46]
ف
-
فاضلی، مهدیه
بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن) [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 1-21]
-
فاضلی ناصر آباد، عبدالکریم
آموزش و یادگیری زمینه محور با استفاده از راهبردREACT [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 55-65]
-
فتحی، محمدرضا
تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه یازدهم رشته ریاضی- فیزیک بر اساس رویکرد ماهیت علم [دوره 2، شماره 7، 1402، صفحه 24-36]
-
فرهومند، افسون
تأثیر استفاده از نرمافزار شبیهساز آزمایشهای فیزیک در یادگیری و نحوۀ عملکرد دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-21]
-
فلاح تفتی، سمیه
برنامه درسی قصد شده، اجراشده و کسب شده با تأکید بر پیامدهای حاصل از آنها دردرس علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-71]
ق
-
قاسم زاده، داود
مطالعه علل و زمینه بی انگیزگی تحصیلی دانشجومعلمان علوم پایه با رویکرد کیفی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 28-45]
ک
-
کاشانیان، سارا
بررسی ویژگیهای روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 66-83]
-
کریمی، فرهاد
یادگیری مبتنی برکندوکاو (IBL) الگویی جهانی در آموزش مجازی نور [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-26]
-
کشاورز، الهه
آموزش مفاهیم شیمیِ محلول با استفاده از قیاسگری: مرور مستندات بینالمللی. [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 10-19]
-
کشاورز، الهه
بررسی بازتاب تصویری آموزههای زیستمحیطی: یک تحلیل محتوای بصری [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 13-27]
-
کشاورز، الهه
مقایسه اثربخشی روش تدریس اکتشافی با بازخورد و سخنرانی به روش سنتی بر انگیزش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مفاهیم پایه شیمی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 19-31]
-
کمالی، غلامرضا
آموزش و یادگیری زمینه محور با استفاده از راهبردREACT [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 55-65]
-
کمالیانفر، احمد
مروری بر بهکارگیری روش یادگیری مولد در آموزش فیزیک، مزایا و معایب [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 9-14]
-
کهرازهی، مجید
کنکاشی بر مولفه های سلامت و محیط زیست در محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره اول ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 13-21]
گ
-
گرامی، مایده
مقایسه اثربخشی روش تدریس اکتشافی با بازخورد و سخنرانی به روش سنتی بر انگیزش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مفاهیم پایه شیمی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 19-31]
م
-
مجدی زاده، محمد
مقایسه محتوای کتابهای درسی زیستشناسی نظام جدید(بعد ازسال1396) با نظام قدیم(قبل از سال 1395) با استفاده از روش تحلیل محتوای ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 47-61]
-
محمدی، مهتاب
تحلیل محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره دوم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه های محیط زیست [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 65-88]
-
محمدی پور، ناصر
تحلیل محتوای کتاب فیزیک 2 دورۀ متوسطه با رویکرد ماهیت علم (پژوهش کیفی) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 38-54]
-
محمودی، مهسا
بررسی ویژگیهای روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 66-83]
-
مشک بید، فاطمه
بررسی بازتاب تصویری آموزههای زیستمحیطی: یک تحلیل محتوای بصری [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 13-27]
-
معصومی نژاد، رضا
بررسی ویژگیهای روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 66-83]
-
منصوری، محبوبه
مقایسه اثربخشی روش تدریس اکتشافی با بازخورد و سخنرانی به روش سنتی بر انگیزش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مفاهیم پایه شیمی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 19-31]
-
منوچهری زاده، الهام
بررسی کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی براساس تئوری هوشهای چندگانه [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 1-12]
-
مهدوی، لطف اله
بررسی تاُثیر روش تدریس کاوشگری بر میزان خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دخترپایه ی هشتم متوسطه ی اول شهر موسیان در سال تحصیلی 99-98 [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 20-37]
-
مهدیان، زهرا
آموزش مبحث گیاهان با استفاده از اشعار و قصههای کودکانه و تأثیر آن بر پیشرفت درسی دانشآموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر یزد [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 72-83]
-
میرزاخانی، مجید
بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن) [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 1-21]
-
میرصفی، فاطمه
مقایسه روش تدریس مشارکتی و روش تدریس سنتی در یادگیری درس زیست شناسی دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 56-64]
-
میرعرب رضی، رضا
مقایسه اثربخشی آموزش از طریق پاورپوینت در مقابل ارائه سخنرانی بر درک محتوا درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم شهر بابل [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 22-29]
-
میرمسعودی، فروزان
ایجاد علاقه دانشآموزان به درس فیزیک: چالشی در انتظار بهبود وضعیت [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 1-11]
ن
-
ناظر دیلمی، سمیه
تدریس درس فیزیک جدید به دانشجویان با رویکرد مبتنی بر استفاده از ماهیت علم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 27-34]
-
نوردی فهادانی، نجوا
آموزش مفاهیم علوم با استفاده از روش قصه گویی و بررسی اثربخشی آن بر رضایتمندی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهر یزد. [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 30-40]
و
-
وصالی، منصور
یادگیری مبتنی برکندوکاو (IBL) الگویی جهانی در آموزش مجازی نور [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-26]
-
وصالی، منصور
شباهتها و تفاوتهای نظریههای یادگیری رفتارگرایی، شناختگرایی و برساختگرایی از دیدگاه شانک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-50]
-
وطن پور، حمید رضا
بررسی تأثیر آموزش پیشسازماندهندههای دانش ریاضی بر پیشرفت تحصیلی درس فیزیک دانشآموزان دورۀ دوم متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]
-
وطن پور، حمید رضا
بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 62-77]
-
وطن پور، حمید رضا
بررسی جریان های ششگانه رویکرد STSE در کتاب علوم سال پنجم مقطع ابتدایی و میزان انطباق آنها با اهداف برنامه درسی ملی زیر نظام سند تحول آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 89-105]
-
وطن پور، حمید رضا
بررسی تحلیلی ضریب تعامل و میزان پویایی متغیرهای متن، تصاویر و پرسشها در کتاب علوم سال سوم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 8، 1402، صفحه 41-52]
ی
-
یزدانخواه، فاطمه
مروری بر روشهای نوین میکرو استخراج : مقایسه تکنیک ها و کاربردها [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 22-46]
-
یعقوبی، رعنا
بهبود طراحی فعالیتهای یاددهی- یادگیری درس علوم دوره ابتدایی در راستای تحقق شایستگی دانش آموزان با رویکرد برنامه درسی میان رشتهای [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 1-18]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد